Формування базових знань, умінь і навичок повинно поєднуватися з творчою діяльністю, пов'язаною з розвитком у дитини пізнавальних процесів. Учитель у своїй педагогічній діяльності повинен враховувати, що серед всіх мотивів навчальної діяльності найдієвішим є пізнавальний інтерес, який виникає у процесі навчання. Дитині легше вчитися, засвоювати матеріал, коли їй вчитися цікаво. Такий пізнавальний інтерес формується різними способами на уроках і в позаурочній діяльності. Це і гра, і елементи цікавості, проблемні ситуації й інші способи. Успіх навчання залежить від бажання дитини вчитися, пізнавати. Значить наша мета – прищепити інтерес до знань, здатність їх одержувати, спираючись на цікавий і змістовний матеріал.
Немає коментарів:
Дописати коментар